Moto Klub REBORN Dalmacija - Dobrodošli na internet stranice moto kluba REBORN iz Dugog Rata. Moto Klub REBORN Dalmacija - Dobrodošli na internet stranice moto kluba REBORN iz Dugog Rata. Moto Klub REBORN Dalmacija - Dobrodošli na internet stranice moto kluba REBORN iz Dugog Rata.
 Naslovnica arrow Novosti arrow Moto Vijesti arrow Legni ga, ne koči!
   Monday, March 25 2019
Glavni Izbornik
Naslovnica
O nama
Novosti
Članovi
Galerija
Kontakt
Blog
RSS Vijesti
Pitanja
Tražilica
Linkovi
Nasumična Slika
Admin

Blic Vijesti
Moto klub Reborn postoji od 2001. godine, kada je došlo do raspada MK Uspomena. Većina članova kluba se odlučila za stvaranje novog kluba s novim imenom i tako je rođen - REBORN. Od tada (a i otprije ;-)) guštamo u zajedničkom druženju i u vožnji motora ...
 

Legni ga, ne koči! PDF Ispis E-mail
Autor: Željko Simunić   
Četvrtak, 20 Travanj 2006
Pogibija zagrebačkog bikera Srećka Pammera u Bajnicama i dvojice mladića iz Šibenika, Marija Ćorića i Martina Vukorepe, još jednom je pokazala koliko zavoji mogu biti opasni za motocikliste. Bez obzira na neprijeporno istinite priče o lošoj kvaliteti naših cesta, slabom osvjetljenju i drugim otegotnim okolnostima, činjenica je da u zavojima treba biti posebno oprezan. Željan Simunić, urednik moto priloga Slobodne Dalmacije zapitao je četvoricu splitskih motociklista samo jedno pitanje - Kako voziti u zavoju? S obzirom na to da se radi o istinskim prvacima motosporta i iskusnim vozačima, vjerujemo da se od njih u vezi s tim ima što naučiti ...

ANKETA PRILOGA MOTORI - Kako ne nastradati u zavoju?

Legni ga, ne koči! 

Četvorica iskusnih motociklista iz Splita - Luigi Aljinović, Alen Vrdoljak, Ivo Pribudić i Frane Radovniković -slažu se da je pri prebrzom ulasku u zavoj bolje "žaleći" motor nego kočiti

Piše: Željko Simunić

Pogibija zagrebačkog bikera Srećka Pammera u Bajnicama i dvojice mladića iz Šibenika, Marija Ćorića i Martina Vukorepe, još jednom je pokazala koliko zavoji mogu biti opasni za motocikliste. Bez obzira na neprijeporno istinite priče o lošoj kvaliteti naših cesta, slabom osvjetljenju i drugim otegotnim okolnostima, činjenica je da u zavojima treba biti posebno oprezan. Kako bismo čitateljima ukazali na moguće opasnosti vožnje u zavojima, pitali smo četvoricu splitskih motociklista samo jedno pitanje - kako voziti u zavoju? S obzirom na to da se radi o istinskim prvacima motosporta i iskusnim vozačima, vjerujemo da se od njih u vezi s tim ima što naučiti.

LUIGI ALJINOVIĆ, aktivni natjecatelj u klasi 600 Superstock, šampion iz 1993. (klasa 250 GP), 1996. (Superbike) i 1996. (Alpe Adria kup):

Moj je savjet svim mladim vozačima - nemojte juriti po cesti, nego otiđite na Grobnik, gdje se nema u što udariti. Tamo se za 250 kuna puno nauči i juri do mile volje... Inače, prije zavoja treba prebaciti u nižu brzinu i kočiti, a ako si u njega ušao brzo, najbolje je nagnuti motocikl što niže. Često samo izgleda da ne može niže, ali vjerujte da može. Mislite i na kacigu, jer one koje se mogu kupiti za manje od 1000 kuna nisu prave. Malo je čudno da ljudi kupuju motocikle od 100.000 kuna i onda nemaju novca za dobru kacigu...

ALEN VRDOLJAK, aktivni natjecatelj u klasi 1000 Superstock, drugoplasirani 2005.

Sve treba napraviti prije zavoja, procijeniti situaciju i biti spreman na sve. U svakom slučaju, treba ići na naginjanje motocikla, a ljudi koče od straha i onda se motor ispravlja i vozi ravno. Zavoje se mora prolaziti svojim trakom i njega se držati. Mislim da treba dolaziti na Grobnik i tamo učiti "žaleći" motor, to zlata vrijedi.

IVO PRIBUDIĆ, vlasnik trofeja Zlatna kaciga za tri zaredom osvojene titule prvaka Hrvatske u klasi 125 ccm (od 1996. do 1998.):

Treba respektirati brzinu i motore, posebno kad je riječ o starijim modelima s lošijim gumama i ovjesom. Bitno je prilagoditi brzinu jer događa se da ona prevari - na pravcu juriš, pa zavoj brzo dođe, a onda je prekasno. Šteta što nema dovoljno znakova koji najavljuju zavoje, po njima odmah znaš kad se mora kočiti. No, kad si već prebrz, legni ga, ne koči.

FRANE RADOVNIKOVIĆ, iskusni vozač motocikla od 1973. godine:

Prvo i osnovno je voziti o okvirima svoga znanja! Pogrešno se odmah dokazivati, nego najprije treba proći određeni strah i naučiti suvereno vladati motorom. Kad se u zavoj uđe prebrzo, ljudi od straha automatski stiskaju kočnicu i ne puštaju je. To vodi ispravljanju motocikla i izlijetanju s ceste. U pola zavoja također se događaju problemi pa svima savjetujem da motocikl "legnu" šta niže i naprosto zaborave kočnice...

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 20 Travanj 2006 )
 
« Prethodna   Slijedeća »

(C) 2019 Moto Klub REBORN Dalmacija .:. CMS: Joomla .:. Dizajn: Geesh .:. Prilagodbe: mbStudio